Internetový obchod www.geoteam.cz


KONTAKTY

Kontakt

Mobil: 777 306494
Telefon : +420 519 321 301
E-mail : geoteam@geoteam.cz

NOVINKY E-MAILEM

Máte zájem o zasílaní informací o novinkách, slevách a cenových akcích? Napište sem svou e-mailovou adresu:

ČLÁNKY / NOVINKY / AKCE

Servis

O nás

OZNÁMENÍ

Zaregistrujte se a nakupujte s 2% slevou na celý sortiment.

Kamenný obchod:

Geoteam s.r.o.
nám. T.G.M 9A
690 02 Břeclav
mob. 777 306 494

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Zaregistrujte se a nakupujte se slevou na celý sortiment.

OBCHODNÍ PODMÍNKY NÁKUPU v elektronickém obchodě GEOTEAM.CZ


A. Objednávání

1. Registrace
- Při objednávání zboží není nutné se registrovat, je však třeba vyplnit všechny potřebné údaje pro doručení zásilky.

2. Nákup
- Zboží je možné objednat kdykoliv. Objednává se přidáním požadovaného zboží do košíku a zadáním požadovaného množství.

- V případě že objednávku odešlete do 11:00 ( platí při využití přepravce PPL ) a budeme mít požadované zboží na skladě zásilka Vám bude odeslána ještě ten den.

- Hodnota zboží při objednávání není limitována. Odešleme Vám zboží v hodnotě 1, - Kč ale i např. 300 000, - Kč.

3. Změna objednávky, storno
- Objednávku můžete změnit jedině telefonicky nebo emailem, pokud zásilka nebyla vypsána a expedována. Kontakt najdete na web stránce.

- V případě, že byla objednávka uhrazena předem na účet a zboží nejsme schopni dodat nebo přijde ke stornu objednávky, částka bude poukázána zpět na bankovní účet odesílatele do 15 dnů.

4. Dostupnost zboží
- Dostupnost zboží se může v průběhu dne měnit, což se nemusí ihned projevit na stránce. Zboží může být v čase objednání vyprodáno a tehdy bude objednávka vyřízena v nejbližším možném termínu.

- Zboží označené "na skladě" expedujeme do 24 hodin. V některých případech může být zboží na skladě u dodavatele. V tomto případě je expediční lhůta 2 - 5 dnů. Oveřit dostupnost je možno na tel. čísle 777 306 494 nebo e-mailem geoteam@geoteam.cz

- Prodávající má právo stornovat objednávku, jestliže z důvodu vyprodání zásob nebo nedostupnosti zboží ani při vynaložení veškerého úsilí, které lze na něm spravedlivě požadovat, není schopen dodat zboží zákazníkovi ve lhůtě stanovené těmito obchodními podmínkami nebo v ceně, která je uvedena v internetovém obchodě, pokud se s kupujícím nedohodne na náhradním plnění. O stornování objednávky bude kupující informován telefonicky nebo e-mailem.

- Cena u zboží označeném jako akce, platí do odvolání.

B. Platba
Při objednávání zboží z geoteam.cz nabízíme 3 možnosti úhrady:

1. úhrada předem na bankovní účet
Platba v rámci ČR:
V tomto případě Vám po objednání zboží pošleme info mail, částku uhradíte ve prospěch našeho účtu. Po obdržení platby Vám zboží bude odesláno kurýrem bez dobírky. (Zvolte si některou z možností při objednávání zboží).  

Platba v rámci EU: V tomto případě Vám po objednání zboží pošleme info mail, částku uhradíte ve prospěch našeho účtu + poplatek za zahraniční platbu 6,- Eur. Po obdržení platby Vám zboží bude odesláno kurýrem bez dobírky. (Zvolte si některou z možností při objednávání zboží)

2. úhrada dobírkou
Po objednání Vám bude zboží odesláno ihned a zaplatíte ho na dobírku kurýrovi. (Zvolte si některou z možností při objednávání zboží)

3. úhrada v hotovosti
Pouze při osobním odběru.

Daňový doklad, který slouží i jako záruční list, Vám zašleme současně se zásilkou.

Uvedené ceny jsou včetně PHE.

C. Doprava zboží
- Doprava kurýrem s dobírkou se řídí platným ceníkem, který se vám zobrazí při ukončování nákupu. Ceny se mohou kdykoli změnit. Doprava zdarma u sortimentu, který je takto označen, platí pouze pro ČR a SR. Cena dopravy do ostatních států je zpoplatněna častkou 15,- Eur bez DPH.

V případě nedoručení zásilky do 48 hod od expedice nás prosím informujte na geoteam@geoteam.cz

Doručení zboží

- O stavu objednávky stejně jako o jejím vyřízení Vás budeme informovat e-mailem nebo telefonicky.

- Zboží zasíláme přes námi zvolenou kurýrní společnost. Není možné zvolit si vlastní kurýrní společnost.

- Doručení kurýrem je druhý den po objednání zboží (při objednávce do 11:00 hod), pokud nenastanou neočekávané události na straně přepravce. Při objednávce v pátek do 11:00 hod. je zásilka kurýrem doručena v pondělí.

- Osobní odběr je možný až poté, co vám přijde informace emailem, že zboží máte připravené.

Osobní odběr:
Zboží si je možné převzít osobně na nám.T.G.M 9A, v Břeclavi při platbě v hotovosti.

Doručení do zahraničí
Doručujeme do jakékoli země, cena přepravy je určena individuálně na základě dohody a ceníků přepravních společností. 

D. Záruka a záruční lhůta (rozpor s kupní smlouvou)

Zákonná práva domácích spotřebitelů jsou chráněna záruční lhůtou, která je na spotřební zboží dle Občanského zákoníku obecně stanovena na 24 měsíců. U některých položek nabízíme prodlouženou záruční lhůtu – a to až na 60 měsíců.

Před prvním použitím je kupující povinen prostudovat záruční podmínky včetně  návodu na obsluhu, bezpečnostních výstrah a dalších pokynů a následně se těmito informacemi důsledně řídit.
POZOR – návod k použití nemusí být vždy součástí dodávky – např. u výrobků s obecně známým způsobem použití. Naopak u složitějších zařízení je nutné mít návod k dispozici, aby mohl být výrobek uveden do provozu předepsaným způsobem (chybějící návod je nutné si nejprve vyžádat).
Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejích dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku nelze tedy považovat za vadu a nelze ji reklamovat.
Ke každému zboží je přikládána faktura, která může sloužit zároveň jako záruční list, pokud tento není přiložen (v závislosti na výrobci). Převzetí zboží a souhlas se záručními a Všeobecnými obchodními podmínkami stvrzuje zákazník podpisem dodacího listu / převzetím zásilky od dopravce.
Pokud spotřebitel během prvních šesti měsíců od zakoupení výrobku zjistí, že výrobek je vadný, tedy není ve shodě s kupní smlouvou, má právo požadovat, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou – § 616 zákona č. 40/1964 Sb., v pl. znění. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.
Jestliže se vada projeví až po uplynutí šesti měsíců od koupě výrobku a jde-li o vadu odstranitelnou, má kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna, a prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit. Není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, může kupující požadovat výměnu věci, nebo, týká-li se vada jen součásti věci, výměnu součásti.
Jde-li o vadu neodstranitelnou, která brání tomu, aby věc mohla být řádně užívána jako věc bez vady, má kupující právo dle svého uvážení buď na výměnu věci, nebo může odstoupit od kupní smlouvy. Stejná práva má kupující i v případě, že se potřetí vyskytne tatáž vada, která již byla dvakrát záruční opravou odstraněna, stejně jako v případě, kdy se současně projeví alespoň tři různé odstranitelné vady, pro něž není možné věc řádně užívat.
Pokud se na věci projeví neodstranitelné vady, které však nebrání řádnému užívání věci, může kupující kromě výměny věci a odstoupení od smlouvy požadovat přiměřenou slevu z ceny věci.
 
Místem uplatnění reklamace je provozovna prodávajícího.
Kupující ve vlastním zájmu zajistí, aby bylo zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy křehkého zboží a označí zásilku příslušnými symboly. Servisní středisko po řádném vyřízení reklamace vyzve kupujícího k převzetí opraveného zboží. Zboží na reklamaci posílejte – pokud možno - v původním obalu. Dopravce neručí za špatně/nevhodně/nedostatečně zabalené zásilky.
POZOR - při  nevhodně (nedostatečně) zabaleném reklamovaném zboží, nelze uznat záruku pokud je zjištěno mechanické poškození výrobku při transportu.
Je v zájmu kupujícího si zkontrolovat dodané zboží neprodleně ( nekomletnost či mechanické poškození) . 
Po uplynutí 24 hodin nelze takovouto reklamaci uplatnit, pokud nebude vystaven škodní protokol od přepravní společnosti.
Doporučujeme:
- doložit doklad o vlastnictví zboží (faktura, účtenka – pokud možno kopie) , nebo uvést jeho variabilní symbol
- záruční list (byl-li při nákupu vystaven/přiložen)
- co nejvýstižnějším způsobem popsat závadu, její projevy, případně četnost výskytu
Adresu pro vyřízení reklamcí naleznete zde.
V případě jakýchkoli nejasností o postupu při reklamaci doporučujeme detaily konsultovat na uvedeném kontaktu.
 
E. Vrácení zboží ( Kupující - spotřebitel )
Od kupní smlouvy má právo kupující - spotřebitel odstoupit do 14 kalendářních dnů. Náklady na přepravu vráceného zboží hradí kupující. Lhůta 14 dnů začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží.
Končí-li lhůta o víkendu nebo ve svátek, jako poslední den lhůty je brán nejbližší následující pracovní den.
Odstoupení od kupní smlouvy musí být dodavateli doručeno nejpozději do 14 dnů. Rozbalením ani použitím zboží nezaniká právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu. Zboží nemusí být vráceno v originálním obalu, avšak dodavatel má právo na úhradu nákladů spojených s novým zabalením zboží. Je možné vrátit i zboží použité, avšak dodavatel má opět právo na úhradu nákladů spojených s uvedením zboží do původního stavu. Tyto náklady mohou teoreticky dosáhnout i plné ceny zboží. Zákazník obdrží zpět své peníze do 14 kalendářních dnů od odstoupení od smlouvy. Dodavatel nemá nárok na žádný paušální storno poplatek.
E/1. Vrácení zboží ( Fyzické a právnické osoby )
V případě, že nejste spotřebitel, tedy zboží nakupujete v rámci své obchodní či podnikatelské činnosti (o čemž rozhoduje uvedení IČ na nákupním dokladu), právo na odstoupení Vám nevzniká, neboť zákon tuto možnost neuvádí.
 
F. Nakládání s odpady
Za likvidaci obalů byl uhrazen poplatek společnosti EKO-KOM, a.s. pod č. EK-P02030053. Likvidaci elekroodpadu zabezpečuje fa. Geoteam spol.s.r.o. prostřednictvím fy. Recyklačný fond pod číslem 0031367917 a fa. M-LINK s.r.o. prostřednictvím fy. NATUR-PACK pod číslem 00201.

G. Další práva a povinnosti smluvních stran
Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.
Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz.[Ustanovení § 14 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele: „Prodávající informuje spotřebitele jasným, srozumitelným a snadno dostupným způsobem o subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, který je pro daný typ nabízeného, prodávaného, poskytovaného nebo zprostředkovaného výrobku nebo služby věcně příslušný. Informace musí zahrnovat též internetovou adresu tohoto subjektu. Jestliže prodávající provozuje internetové stránky, uvede tyto informace i na těchto internetových stránkách. Pokud smlouva uzavřená mezi prodávajícím a spotřebitelem odkazuje na obchodní podmínky, uvede informace podle věty první a druhé rovněž v těchto obchodních podmínkách.“

Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.

H. Ochrana osobních údajů
Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.
Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty, telefonní číslo a e-mailová adresa.
Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy a pro účely vedení uživatelského účtu. Nezvolí-li kupující jinou možnost, souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím také pro účely zasílání informací a obchodních sdělení kupujícímu. Souhlas se zpracováním osobních údajů v celém rozsahu dle tohoto článku není podmínkou, která by sama o sobě znemožňovala uzavření kupní smlouvy.
Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích.
Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele. Kromě osob dopravujících zboží nebudou osobní údaje prodávajícím bez předchozího souhlasu kupujícího předávány třetím osobám.
Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.
Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.
V případě, že by se kupující domníval, že prodávající nebo zpracovatel provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života kupujícího nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:
 - požádat prodávajícího nebo zpracovatele o vysvětlení

 - požadovat, aby prodávající nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav.

Požádá-li kupující o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu prodávající povinen tuto informaci předat. Prodávající má právo za poskytnutí informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.

I. Zasílání obchodních sdělení a ukládání cookies

Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího.
Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.
DORUČOVÁNÍ
Kupujícímu může být doručováno na elektronickou adresu kupujícího.

 
Jednotlivé smlouvy jsou po svém uzavření provozovatelem archivovány, a to ve formě elektronické a jsou přístupné pouze provozovateli obchodu.

J. Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu
Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme Vás poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, pište na naši emailovou adresu geoteam@geoteam.cz.
Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.
Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu, viz http://www.mpo.cz/dokument169867.html.
U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře, dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce: https://adr.coi.cz/cs .
Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.
Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS. Návrh zde může podat jenom spotřebitel žijící v EU na obchodníka se sídlem v EU.
Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na emailovou adresu adr@mpo.cz.
V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.
Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.

AKCE

NEJ

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

Obrázek tovaru

Malá vodováha SOLA R102 - zelená

Malá vodováha Sola. Dvě na sebe kolmé...

Cena: 190 Kč bez DPH

DETAIL

PARTNEŘI








©2009 Mediahost.sk TOPlist